10 Haziran 2011 Cuma

Neden hocam.com ?

Merhaba Arkadaşlar,



Yoğun ısrarlar sonucunda  HOCAM'a üye olmaya karar verdim.Aslında tam üye oldum denilemez çünkü hala üyeliğim onay kuyruğunda :) .Öncelikle neden üye olmak istediğimden bahsedeyim;
Facebook,twitter vs. gibi sosyal ağlara üye olmayanımız pek azdır ve uzun yıllardır kullandığımız için tabiri caizse kabak tadı vermeye başlaması kaçınılmazdır.Sahte profiller,spamlar iyice canımı sıkmaya başlamıştı.İşte tam bu zamanda birkaç arkadaşımın önermesi ve hatta baskısıyla hocam.com'a üye olmaya karar verdim.Üyelik formunu doldurduktan sonra biraz sitede zaman geçireyim dedim.İlk gözüme çarpanlar şunlar oldu;
HOCAM kullanıcılarının tamamı üniversite öğrencisi ve kesinlikle sahte profil yok,son derece seviyeli sohbetler içerisine girebiliyorsunuz.Bunların bana yetmez diyorsanız okey tavla ve birçok küçük oyunda yer alıyor ve bunları oynayabilmek için başka sosyal ağlardaki gibi izin vermeniz gerekmiyor.Gruplara katılıp fotoğraf albümünüzü oluşturabiliyorsunuz.Forumlarının olması da büyük avantaj,dilediğiniz gibi gezebilirsiniz. Aradığım kaliteyi, seçkinliği ve sosyal ağı burada bulduğum için üye olmayı gerçekten çok isteyeceğim bir yer. Üstelik bölümümün, yani Harita Mühendisliğinin, gerektirdiği ölçüde sosyal ağlar ve sosyal medyalarla ilgilenen biri olarak burada araştıracağım çok şey var.
İlk başlarda üye olmam gerektiği konusunda şüphelerim vardı ancak şimdi şunu rahatlıkla diyorum ki kesinlikle tüm üniversite öğrencilerinin üye olması gereken bir sosyal ağ.
Üyelik için aşağıdaki linki kullanabilirsiniz (Benim referansım ile başvuru yaparsanız puan kazanmama yardım edersiniz :)   )
http://www.hocam.com/?r=368134&kid=7

Hepinizi HOCAM'a Beklerim arkadaşlar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder